Sep 17, 2012

A sada nešto sasvim drugačije…

Dragi moji prijatelji, hvala vam za podršku, preglede, komentare i dobru volju da upoznate moju Finsku. Palo mi je na pamet da vas naučim nekim rečima i izjavama vezanim za ljubav, i tako vam se na skroman način zahvalim za svu pozitivnu energiju koju mi nesebično dajete...

Ukoliko vas zanima kako se izgovaraju ove reči i rečenice, kliknite na audio fajl ispod svake slike. Izvinjavam se unapred ako je ton loš, sniman je na brzinu i mobilnim telefonom, ali je namera bila od srca, pa verujem da mi nećete zameriti....












































4 Komentari / Kommentit:

Uz ovako prelepu nastavnicu, svi ce pohrliti da uce finski.

:)))... bas lepo osmisljeno i uradjeno!... hvala tebi za ovaj divan blog, za tvoju ljubav i trud sa kojim ga pravis! haleja ja suukkoja! ;)

Hvala tebi na ovako dusevnom i culnom uzivanju. Ima se sta lepo procitati, ali i cuti i videti.

Slatko i originalno !
Igor

Post a Comment