Dec 31, 2013

Hyvää Uutta Vuotta kaikille! ♥ Srećna vam svima Nova godina!




Danas je poslednji dan ove 2013. godine. Za par sati ulazimo u 2014. i nekako je vreme da se sumiraju utisci, gde smo grešili, šta nam se lepo dešavalo, da se setimo voljenih ljudi koje smo izgubili, novih ljudi koji su ušetali u naše živote i ulepšali  ga svojim prisustvom. Vreme je i da kažemo da smo u staroj godini postali zreliji, iskusniji, naučili neku životnu mudrost. Vreme je da shvatimo da se zbog sitnica ne vredi nervirati, a da se za velike stveri treba boriti i ne posustajati. Ako smo i pustili poneku suzu u godini koja polako ističe...pa, i to je život.Ako smo se puno smejali…pa neka smo…Ako vas je zdravlje služilo, dobro  je…a ako nije, možda je to bila opomena da shvatite koliko volite život, i da je zdravlje veliko bogatstvo, pa da promenite navike, živite zdravije, pozitivnije i da sve vratite na svoje. Volite bližnje, jer  je lep osećaj da niste sami, da imate nekoga ko je tu uvek za vas…Nemojte biti sebični i misliti samo na svoja zadovoljstva. Ako znate da je neko sam za Novu godinu, pozovite ga, biće mu drago da ste ga se setili. 




Nemojte živeti po principu ”Da komšiji crkne krava”. Život nije ni trka, ni takmičenje. Ako neko i ima vise od vas, pa dobro, sigurno je to postigao svojim radom i zaslužio…ako neko  ima vise od vas, a nije stekao svojim radom, zaslužiće ono što će ga, kad tad stići, jer je pravda spora, ali dostižna. Ako neko nema, a vi imate, dajte, jer pravi ljudi uživaju u davanju. Nemojte biti pakosno zavidni, podržavajte ljude, dela, nečiju kreativnost, humanost. Mržnjom mrzite sebe, jer od sebe pravite monstruma. Volite život, ljude…volite svaki trenutak. Dajte toplu reč, pomozite nekome,  uradite nešto lepo, odvojite vreme da drage osobe, pokažite im na delu koliko ih volite…Ovo zaista nisu fraze, ovo su razlozi zašto postojimo.


...i znajte, život je lep kada se živeti zna, ne tražite previše i imaćete sve. Želim Vam svima u 2014. godini, od srca, sreću, zdravlje, veliko srce i pozitivne misli. Kada ovo imate, onda ste ispunjeni ljubavlju. a kada imate ljubav, onda ste bogat čovek…


Ovu pesmicu za decu vam poklanjam od srca, jer u sebi nosi veliku mudrost u jednostavnim  stihovima…


Kad bi meni dali 

Branislav Crnčević



Kad bi meni dali jedan dan,
ja ga ne bih potrošio sam.
Pola dana ja bih dao nekom
ko je dobar, a slučajno sam.

Igrali bi, pričali bi nešto,
trčali bi, skakali bi vešto
ja i dobar, a slučajno sam.

Kad bi meni dali kišobran,
ja ga ne bih potrošio sam.
Pola mesta ja bih dao nekom
ko je dobar a slučajno sam.

Kišilo bi, dok mi koračamo,
pola tamo a pola ovamo.
Stavili bi dan pod kišobran
ja i dobar, a slučajno sam.

Kad bi meni dali jedan dan,
ja ga ne bih potrošio sam.


Hyvää Uutta Vuotta kaikille. Toivottavasti uusi vuosi on parempi...  Tarja V. Mitrović

3 Komentari / Kommentit:

Divan tekst sa recima koje oplemenjuju.Zelim Vam srecnu Novu godinu i sve najlepse u njoj!

Srecna nova godina, Tarja! I sve najbolje!

Hvala svima...zaista vam zelim sve najlepse, zdravlje pre svega, pa onda i mnogo ljubavi bliznjih i prijatelja...

Post a Comment