Mar 16, 2016

Kada Finci pevaju pesme sa prostore Ex-Yu ( II deo)



Nakon teksta Kada Finci pevaju pesme sa prostore Ex-Yu (Ideo), koji je bio izuzetno popularan, jer je samo na ovom blogu imao na stotine hiljada pregleda do sada, rešila sam da napišem i drugi deo i postavim još hitova za koje možda niste ni sanjali da će ih finski pevači ”obraditi”.


Ujedno, ovo je bio i jedan od mojih tekstova koji je, pored tekstova o poslovima u Finskoj, finskom obrazovanju i tekstovima o finskom jeziku bio najviše objavljivan na mnogim popularnim portalima u celom regionu. Iz tog razloga, evo prilike da ponovo uživate u starim dobrim hitovima i da procenite koje verzije vam se više dopadaju.

Neno Belan...postoji li osoba koja ne voli pesme ovog izuzetnog umetnika? Nema lepšeg osećaja, nego kada tokom leta po sunčanom danu, vozite putem koji baca pogled na more i slušate pesmu Sunčan dan (Sunny day). To je shvatio i Tony Montana pa je od ove pesme nastala pesma  “Bulevardi punainen”. Nakon ovih pesma, poslušajte kako u finskoj verziji zvuče Dino Merlin, Magazin, Aerodrom, Tajči, Indexi, Amila, Novi fosili, Zdravko Čolić, Hari Mata Hari, Regina, Doris Dragović, Neda Ukraden, Crvena jabuka, Kemal Monteno, Teška industrija...

Pojedine pesme nemaju youtube video, pa ih poslušajte na postavljenom linku.


Tony Montana - Bulevardi punainen Neno Belan - Sunčan dan
 

 Petri Salminen - Ui aurinkoon Dino Merlin- Danas sam OK

 http://mp3pm.ws/song/61709305/Petri_Salminen_-_Ui_aurinkoon/ 

Petri Salminen - Punatukka Punatukka - Indexi - Sve ove godine

Janne Hurme i Tanja Lainio - Shangri-La Hari Mata Hari i Dino Merlin - Emina

 

Isto Hiltunen - Kosketa mua Tajći - Dve zvjezdice

   
Petri Salminen - Kerran palaan Aerodrom - Fratello \

Johanna Siekkinen - Sininen kuu Hari Mata Hari - Nek nebo nam sudi

Mikko Hirvonsalo - Pieni enkeli Zdravko Čolić -Ljubav ima lažni sjaj

 
Isto Hiltunen - Luoksesi tahtoisin Crvena jabuka - VolIo bih da si tu

Isto Hiltunen - Takaisin - Kemal Monteno - Nekako s proljeca  

Marilii - Tuoksuva rosmariini - Teška industrija - Bokser i balerina 


   
Laura Voutilainen - Kyynelvirta Hari Mata Hari - Ostavi suze za kraj


Laura Voutilainen - Lupaa siihen en saa - Regina - Ljubav nije za nas

 

Piritta Venho i Jari Hellman - Luoksein jää Eurovision 1994 - Alma i Dejan - Ostani kraj mene 

 



Ostale poslušajte na internetu...



Tanja Lainio- Surun merkki  Hari Mata Hari- Bilo je lijepo dok je trajalo

MARILII- Siivilläin lennän-Amila- A šta da radim

Tanja Lainio -Lähtölahja - Doris -  Haljina bijela haljina crna

Tanja Lainio - Rakkauden vanki - Novi fosili - Još te volim

Tanja Lainio -Kyynelmaa  Neda Ukraden - Krijem da te volim

Janne Hurme - Kadun kasvatti - Hari Mati Hari - Pusti me bože, pusti me

Janne Hurme -Yksi yö - Hari Mata Hari - Upomoć

Janne Hurme - Isäni maa - Hari Mata Hari -Spavaj mi spavaj

Janne Hurme - Toinen kevät - Hari Mata Hari - Ja sam kriv što te moram voljeti

Janne Hurme - Tyhjä maailma - Hari Mata Hari - Nije čudo što te volim ludo

Tanja Lainio - Kuin kansanlaulu - Magazin - Oko moje sanjivo

Janne Hurme - Suuttumaan - Hari Mata Hari - Sam pao sam se ubio

Janne Hurme - Ikävä - Hari Mata Hari -  Volio bih da te ne volim

Janne Hurme - Sinun kaupunki - Hari Mata Hari -Ja ne pijem

Janne Hurme -Pettymystä vain - Hari Mata Hari  - Kad dodje oktobar

Janne Hurme -Myrskylintu - Hari Mata Hari -Sto je bilo bilo je

Janne Hurme- Pohjantähti ja etelänristi - Hari Mata Hari - Ti si mi droga

Isto Hiltunen - Kultainen ketju - Hari Mata Hari  - Zzbog tebe

Isto Hiltunen - Humpan kohtalo - Hari Mata Hari -Hajde ustani

Taivassatama - Tavallinen tarina - Regina - Samo bol je ostala

Laura Voutilainen - Sen kesän muistan -Hari Mata Hari- Sjeti se ljeta

Laura Voutilainen -Muuttanut oot maailmain -Hari Mata Hari- Otkud ti k`o sudbina

Laura Voutilainen -Sydäntuhkaa - Hari Mata Hari -Nije zima što je zima

Laura Voutilainen -Kaikkein kaunein maa -Hari Mata Hari- Ne budi me

Laura Voutilainen -Yksi ainoa suudelma - Hari Mata Hari-17 ti je godina

Laura Voutilainen - Tein eilen sen- Hari Mata Hari-Zakuni se oživi me

6 Komentari / Kommentit:

Bas mi je drago. Pozdrav :)

Finlanders - Daniela => Oliver Dragojević - Danijela

Hvala puno za ovo...ovoga se nisam uopste setila.

Hvala na objavi, zaista predivno zvuci.
Odlusevljena :)

Post a Comment