Dec 6, 2017

Hyvää Itsenäisyyspäivää rakas Suomi ja suomalaiset!

 

Yksi parhaimmista paikoista, missä oon ikinä Rakkaan kotimaani Itsenäisyyspäivää viettäny, on ehdottomasti todella kaunis ja puhdas suomalainen talvinen metsä! 

Näköjään Suomen luonto esitteli parastaan Suomen juhlan kunniaksi, kun meinas ihan henki salpaatua kaikesta siitä kauneudeusta, jota luminen metsä silmieni eteen tarjosi. 


Parhaani yrtin saada vangittua kameralla tätä suomalaisen luonnon tarjoamaa kauneutta, mutta siltikään ottamani kuvat eivät anna täydellistä oikeutta sille kaikelle kauneudelle, mitä sain todistaa omin silmin Suomen Itsenäisyyspäivän juhlapäivän kunniaksi metsäkävelyni yhteydessä! 


Kiitos Rakas Suomi ja Suomen luonto!
Kiitos Rakas Äitimaa!
Kiitos Rakas Äiti-Isä Universumi, Korkein Luojamme!



Danas moja Finska slavi stogodišnjicu nezavisnosti. Svih ovih godinu dana mislila sam o tome kako da obeležim na blogu ovaj važan dan za Finsku i Fince, imala spektakularne ideje i zamisli, ali na kraju, rešila sam da ovaj praznik posvetim ipak sebi: da uživam, da se radujem i praznik moje Finske sa posebnim osećanjem danas ponesem u srcu. Iz tog razloga, danas ću se samo javiti vama, mojim dragim čitaocima, podeliti nekoliko fotografija od danas, i povući se do sledećeg teksta, da u miru, prazničnoj atmosferi i ponosu, uživam u velikom danu  za moju divnu Finsku, i to uz nezaobilaznu Sibeliusovu Finlandiju. Živeli vi meni!


Lämpimät onnittelut rakkaalle kotimaalleni 100-vuotiaalle Suomelle! 

Hyvää Itsenäisyyspäivää rakkaat suomalaiset sisaret ja veljet!! Tehkäämme yhdessä tästä maasta upea paikka asua vastaisuudessakin! Ja kauneimmat kiitokset niille sankareidelle, jotka mahdollistivat Suomen itsenäisyyden silloin 100 vuotta sitten!



Za one, koji žele da nešto pročitaju o ovom prazniku, tu su :









5 Komentari / Kommentit:

Srecan dan nezavisnosti :) Iz razgovora sa mojim prijateljima Fincima,a i zahvaljujuci tvom pisanju, shvatila sam koliko je svima vama ovaj dan svecan i vazan.
Svako dobro zelim svima u Finskoj :)

Hvala lepo draga Nado. Tacno je, ni jedan tekst, pa ni 1000 fotografija ne bi mogle da opisu ono sto tada osecam. Iz tog razloga, resila sam da, tamo gde reci ponestanu, pocne onaj divni unutrasnji osecaj. Bio je jedinstven.

Pozdrav Tarja.Zanima me samo jedno a to je da li srpski drzavljani sa srpskim pasosem imaju pravo da putuju iz Finske u Rusiju?Imam srpski pasos i finske papire a planiram na leto u Rusiju da idem iz Finske na tri dana pa zbog toga pitam da li je potrebna viza ili ne.Hvala

Postovani/a, ako imate ovaj novi, crveni pasos, ne traba vam viza ako ostajete u Rusiji manje od 30 dana, kao sto je kod vas slucaj. Pozdrav

Da,imam novi crveni pasos.Onda ne moram da brinem da me ne vrate sa granice jer cu ici verovatno u vreme SP u fudbalu.Kiitos paljon👍

Post a Comment