Oct 8, 2014

Priča o jeseni i jednoj usamljenoj vili

Razmišljajući o čemu bih danas mogla da pišem, misli su mi lutale i lutale, ali kao i uvek u životu, neka iskrica divnog trenutka, nekako sama nametne temu. Ovaj divan jesenji melanholični dan zagasitih boja, obojila sam tonovima muzike koja mi se činila prikladnom za ovu atmosferu, za ovaj trenutak. Pustila sam muziku divne finske pevačice Chisu, pesme su se ređale i odjednom je počela pesma “Yksinäisen keijun tarina”…divni tonovi klavira uz pozadinske zvuka zvončića, naterali su me da pogledam kroz prozor, a lišće koje je vetar nosio, kao da je plesalo u ritmu muzike. Sam naslov ove pesme “Priča o usamljenoj vili”,  uz pogled na ulicu kojom je samo lišće koračalo, iste sekunde me je inspirisalo da vam kroz predivne fotografije koje je napravio ovaj izuzetan finski fotograf prikažem smenu jeseni i zime u Finskoj. Fotografije su napravljene na lokacijama grada Pori i finske Laponije.


Uživajte  u  ovim divnim fotografijama, na kojima se sigurno negde krije i usamljena vila.


Samo za vas…Mikko Lönnberg.



Nadam se da ste uživali . Naravno, sve ovo je odobreno od fotografa lično.

Kiitokset Mikko

Chisu - Yksinäisen keijun tarina from Tarja M. on Vimeo.

2 Komentari / Kommentit:

Savršena muzika za ovako savršene fotografije.

Post a Comment