Dec 6, 2019

Onnea 102-vuotias Suomi! Srećan 102. rođendan mojoj Finskoj!



Danas moja Finska proslavlja 102. godine. Ja je i pored tih godina ne zamišljam kao dedicu sa belom bradom, već kao belu vilu, snežnu kraljicu...jer, to je moja Finska, bela čarolija.

Eto, osam godina vam pričam priče o ovoj lepoj zemlji, i više sam pisala o nekim stvarima koje niste znali, da bih vas upoznala sa onim što ste teško mogli čuti i saznati, pa sam ponekad, baš zbog toga, često zapostavljala tako poznate stvari,  neke simbole Finske, recimo, kao možda nešto na šta prvo pomislite kada vam kažem da zatvorite oči i zamislite Helsinki...



Verujem da ste mnogi zamislili belu impozantnu Luteransku katedralu, simbol Helsinkija. Ona je krivac što Helsinki zovu i „beli grad severa“. 



...ali, danas ću vas samo pustiti da uživate u fotografijama ovog divnog zdanja, uz nezaobilaznu finsku muziku i predivan „Ajaton joulu“. Ovo će biti uvertira za priču koja sledi uskoro...



Hyvää Itsenäisyyspäivää Suomi! Aina yhtä sydäntä liikuttava päivä vuodesta kaikki kunnia ja suuri kiitos sotiemme veteraaneille!

"Oi maamme, Suomi, synnyinmaa soi sana kultainen,

Ei laaksoa, ei kukkulaa, ei vettä rantaa rakkaampaa,

kuin kotimaa tää pohjoinen, maa kallis isien."




































Ajaton joulu from Tarja M. on Vimeo.

0 Komentari / Kommentit:

Post a Comment