Jul 26, 2016

Ni reči pred veličanstvom lepote moje Finske


Moja Finska je meni najlepša. 


Volim šumu, divljinu, planine, prostranstva i jezera jer sam zaljubljena u prirodu i jer znam da je sreća, biti sa prirodom, gledati je i sa njom razgovarati. Taj osećaj kada vam oči piju lepotu koja vam opija srce je osećaj koji ne bih menjala ni za jedan drugi, jer je on pun poput jedra na moru, ispod kog je brod pun blaga od radosti. Stena i šuma, potok i obala, cvet i leptir, ptica i nebo...to je sve tako lepo, nežno i ljupko u toj harmoniji prirode. Vode, teku li teku a uvek su tu, da nam budu saveznici i prijatelji...kada sam tužna i kada sam pored vode, voda zaista odnese svu moju tugu, a kada sam srećna i kada dođem pored prostrane plave finske vode, uzviknem od radosti, a voda zasigurno moju sreću tada odnese nekome ko stoji tužan pored reke. Najviše zato i verujem energiji vode i energiji šume i zato sam u prirodi uvek tako srećna, detinje srećna.


Priroda ima neverovatan osećaj za lepotu i formu...pa pogledajte zimi samo te prelepe pahulje, ili poslušajte samo taj cvrkut, šum lišća, zvuk talasa i žubora potoka. Ništa lepše ne smiri i ne osnaži čoveka. 


Samo za vas sam pripremila moje slike iz Finske da vam pokažem kuda šetam, šta gledam i čemu se divim...svim tim šumama koje su predivne u svom miru i mudre u svojoj tišini, tako blagonaklone i tako velikodušne, koje nam daju ono što je najbitnije za naš život...kiseonik i knjige...i ako ovo što vam pišem odzvanja u vama, to je zato jer smo deo grana na istom drvetu...


i...tako opkoljena vodom dok sjaj svetlosti dopire odasvud, stojim i gledam, a vetar dok pravi talase, puštam ga da prolazi, i dok tako prolazi  i prolazi, on ništa od mene sa sobom ne odnosi.


Uživajte...









































Varpunen Jouluaamuna - Piano cover from Tarja M. on Vimeo.

11 Komentari / Kommentit:

divan tekst, fotografije su prosto magicne, vidi se da su nastale i da su birane sa ljubavlju, istom onom s kojom su ispisivane reci, bas kao i muzika! tekst za sva cula... prelepo!

pozdrav od prijatelja :)

Pripremajuci se za putovanje citali smo tvoje vrlo zanimljive tekstove. Hvala na pomoci i srdacan pozdrav iz tvog Rovaniemija :)

"svim tim šumama koje su predivne u svom miru i mudre u svojoj tišini, tako blagonaklone i tako velikodušne, koje nam daju ono što je najbitnije za naš život...kiseonik i knjige...i ako ovo što vam pišem odzvanja u vama, to je zato jer smo deo grana na istom drvetu..."
Tako prekrasno sročeno!
A slike su još ljepše, Finska stvarno ima veličanstvenu prirodu.
Hvala na divnim slikama i divnom postu.

Predivno ,prosto prava magija cista duhovnost, ovo vredi videti ,hvala na divne fotografije ,tekst i muziku

Hvala svima vama na divnim komentarima. Volim da delim lepotu sa drugima, jer uzivam i srecna ssm u davanju i deljenju lepote.

predivno, svaki kraj je na neki svoj nacin lep, ja vise volim na pr planine, Finska nema planine, ali ovo je isto tako dar bozji. Verujem da Finsi znaju kako da sacuvaju svoju prirodu

Uh, pricajte mi o tome... ;) Ja obozavam planine, ali i u Finskoj ima dosta predela sa divnim uzvisenjima, brdima i divnim sumama...ali kao sto rekoste, svaki kraj je lep na svoj nacin. Ove fotografije su samo jedan delic impresija sa jedne popodnevne setnje.

Zdravo Tarja, naravno ja ću prvo pohvaliti izvedbu na pianu, jer ja živim za muziku i prirodu.Fotografije i vaša posvećenost blogu"Moja Finska"su bez premca.Mi koji smo negde željni informacija pa ne znamo odakle početi izabrali smo Vas za vodiča kroz život i odlazak u Finsku.

Post a Comment