Dec 20, 2017

Sneg i ja, moja rapsodija u belom

Šetam tako pre neki dan, kada su i nastale ove fotografije, i razmišljam kako je sneg magija koja osvetljava zimske noći i blagosilja zimska jutra. Opije me tako svetlucavi snežni prekrivač koji blješti u nečujnoj radosti, ta pauza u muzici kada muzičari prirode štimuju žice za nadolazeću prolećnu muziku, kada iz belog opusa ulazimo u zeleni. Razmišljam tako, kako se pod tim slojem snežno belog kristalnog pokrivača krije proleće i divni izdanci, koje sneg majčinskom ljubavlju čuva. Mnoge biljke ne bi preživele zimu da nema snega da ih čuva od niskih temperatura. U Laponiji je to posebno izraženo. Ovaj prelepi  sneg sadrži veliki postotak kiseonika, zarobljenog između maleckih ledenih kristala, pa upravo taj odvažni kiseonik koji se ne može micati, čuva toplinu biljkama. Da, to želim da vam kažem… 
...sneg je život, belo je svetlost a zima je radost. Dragi Bože, tako volim zimu,  hladnu zimu punu toplih uspomena.





























Ville Valo - Olet Mun Kaikuluotain from Tarja M. on Vimeo.

6 Komentari / Kommentit:

Umeš tako dobro sa rečima, da sam zadivljen. Pozdrav od Stevice.

Hvala vam na lepim recima. Pozdrav i za vas.

Tarja lepa si kao snezna kraljica
ps da li je pravo vreme a slanje sv za branje jagoda

Hvala na komplimentu. Da, sada je pravo vreme za slanje aplikacija za posao. Pozdrav.

Dobar dan postovana gospodjo Tarja.Zovem se Jovan,zivim 6 godina u Finskoj,u Malaxu(Maalahti)Prvi put ostavljam komentar na vasem blogu,valjda zato sto je zima i pocinju zimske carolije u nasoj zajednickoj zemlji(imam Finsko drzavljanstvo)pa me uhvatile emocije:).Finska je stvarno nesto izuzetno,pogotovo zimi,ima neke carolije,uostalom vi to znate da opisete mnogo bolje od mene.Pozdrav i samo tako nastavite,mvh Jovan Curic

Hvala Jovane za ovaj komentar. Da, zima je predivno godisnje doba, moje najomiljenije i raduje me kada vidim da postoje ljudi koji umeju da uzivaju u zimi, u divnim pejzazima, koji se ne boje hladnoce i kojima sneg izaziva toplotu oko srca. Dragi Jovane, ocigledno je da i vi umete lepo da opisete vas dozivljaj zime.Srdacno vas pozdravljam.

Post a Comment