Dec 26, 2015

Božićno veče


Evo, polako ističu sati ovog božićnog dana, 2015. godine. Sve u svemu, lepo veče na kraju prelepog dana. Inače, neko je nekada davno rekao da nema ničeg tužnijeg nego probuditi se na  božićno jutro  a da nisi dete....i zaista, ima neke istine u tome, ali mi koji imamo duh deteta u sebi, tu tugu i nemamo. 


Vedrina, optimizam, milost, vera i nada su ono što se u mojim mislima poistovećuje sa ovim danom. Slaveći rođenje Hristovo, setih se da sam u ovo vreme prošle godine bila u bolnici, gde sam vodila veliku životnu bitku, pa s tim u vezi, ovaj datum je sada dobio i drugu dimenziju u mom životu...i ovi dani su prošle godine bili dani, nadam se, mog novog rođenja, mog novog života, moje nove nade. Iz tog razloga, želim vam da uživate u sreći, bilo kojoj sreći...samo i u sreći što ste živi i zdravi, u sreći da usrećujete druge, ali ne jureći za srećom, jer sreća za kojom jurimo izmiče nam...samo sreća koju pružamo vraća nam se.


Toivotan oikein hyvää ja rauhallista joulua kaikille 
Želim vam svima miran  i srećan Božić.
..ili kako bi se to reklo na Sámi jeziku...Buorit Juovllat!


Samo za vas dragi prijatelji, preporučujem vam dve predivne pesme o Božiću.  Prva pesma je Tulkoon joulu (Neka bude Božić), koju izvode genijalni Antti Railio, Tommi "Tuple" Salmela iz grupe Tarot i Kimmo Blom. Ova pesma koju savršeno sviraju gitaristi Erkka Korhonen  i Tuomas Wäinölä,  basista Erkki Silvennoinen, Vili Ollila za klavirom i bubnjar Mirka Rantanen,  ima jednu divnu rečenicu koja kaže:” Tulkoon rakkaus ihmisrintaan, silloin joulu luonamme on.” Ili “Neka ljubav ispuni ljudsko srce i onda će Božič biti sa nama.”


Druga pesma je miks božičnih pesama (Heinillä härkien kaukalon, Avarus,…) koju uživo u akustičnoj verziji maestralno izvode zvezde finskog metala… Marco Hietala (Nightwish), Juha-Pekka Leppäluoto  (Charon, Harmaja, Poisonblack), Jarkko Ahola (Teräsbetoni) i Tony Kakko (Sonata Arctica), koji zajedno čine grupu Northern Kings.

Uživajte!


Pročitajte  o Božiću u Finskoj na ovim linkovima.

 

3 Komentari / Kommentit:

Hvala V. Sve najbolje...

Kiitos Jelena, samoin sulle...ja hyvää uutta vuotta

Post a Comment