Jan 2, 2016

Hyvää Uutta-Vuotta ystävät!



Dragi moji prijatelji i prijatelji ovog bloga!

Evo, zakoračismo u januar. Nadam se da ste doček Nove godine proveli sa vama dragim ljudima, u  vedrom raspoloženju,  sa lepim mislima i sa mnogo, mnogo želja, jer uvek treba želeti više nego što vam je potrebno, a da sve što vam pretekne podelite sa onima koji ne mogu kao vi. 



Želim vam i da budete potrebniji drugima nego oni vama,  da vam ono što imate ne bude manje od onoga što nemate, da vas ne boli ono što vas je bolelo, a da vas voli ono što vas nije volelo...



...u to ime, za kraj ovog prvog teksta u novoj godini, kao i uvek do sada, poklanjam vam jedan divat citat. 


" Što sam bivao stariji, sve manje su me ispunjavala sitna zadovoljstva koja mi je život pružao i sve jasnije sam shvatao gde treba tražiti prave izvore radosti i smisla. Naučio sam da biti voljen ne znači ništa, a da je voleti sve, da je sposobnost da osećamo, ono što daje vrednost i i lepotu našem postojanju. Gde god bi se na zemlji pojavilo ono što se može nazvati srećom, bilo je satkano od emocija. Novac nije ništa, moć nije ništa. Mnogi imaju i jedno i drugo, a ipak su nesrećni. Lepota nije ništa, video sam lepe muškarce i lepe žene koji su bili nesrećni uprkos svojoj lepoti. Ni zdravlje nije sve; svako je zdrav ko se tako oseća; bilo je bolesnika punih volje za životom koji su je negovali do samog kraja i bilo je zdravih koji su venuli mučeni strahom od patnje.
Ali sreća je uvek bila tamo gde je neko umeo da voli i živeo za svoja osećanja; ako ih je negovao, ako ih nije gazio i potiskivao, ona su mu donosila zadovoljstvo. Lepota ne pruža radost onome ko je poseduje, već onome ko ume da je voli i da joj se divi..."

Srećan je ko ume da voli.

 Hermann Hesse



Toivotan teille kaikille hyvää Uutta Vuotta 2016.
Želim vam svima srećnu Novu 2016.godinu....i za kraj, evo i kako se to kaže na Sámi jeziku, ovde na krajnjem severu Finske, blizu granice sa Norveškom... Buorre Oddajagi!





 



9 Komentari / Kommentit:

Kiitos Tarja, oikein hyvää kuluvaa vuotta sinulle ja läheisillesi

Nikkolas Laukkanen

Zelimo Vam srecnu i bericetnu Novu godinu, ispunjenu ljubavlju i blagostanjem, a pre svega, zelimo Vam dobro zdravlje ! Natasa i Stevica

Hyvää uutta vuotta Nikkolle...

Hvala Natasa, hvala Stevice, i ja vama zalim puno zdravlja, srece i ljubavi.

Srecna Nova Godina svima!!!

Hvala Jeco...srecna Nova godina i tebi. :*

Draga, najdraza moja Finkinjo :)
Zelim ti srecnu Novu godinu i danasnji blagi dan! Da se u 2016-oj radujes svakog dana i smijes i volis i budes voljena! Neka ti Bozic sjutra donese mir i srecu!
Ljubi te puuuuuno Ana :) :*

Hvala Ana na ovako lepim zeljama. Takodje i tebi zelim ds u ljubavi, zdravlju i sreci provedes ovaj veliki praznik.

Zdravo Tarja, srecna ti nova godina i sve praznike, citam tvoj web i voodusevljen sam, hvala puno za sve informacije oko Finskoj. Samo cu te zamoliti ako hoces da mi dajes tvoj kontakt mail ili slicno da pitam oko pomoci za posao tamo. Hvala ti... Puno pozdrava iz Bitolj, Makedonija

Hvala, takodje....
moj imejl je tarjamitrovic@gmail.com

Mozda cete malo cekati na odgovor, jer mi stize previse pisama, a nekada i nemam previse vremena, ali cu vam svakako odgovoriti. Pozdrav

Post a Comment